Halla ide u rat

  • Benedikt Erlingsson
  • Island, Francuska, Ukrajina
  • 2018.
  • 100'
  • Kona fer í stríð
Režija
Benedikt Erlingsson
Scenarij
Benedikt Erlingsson, Ólafur Egill Egilsson
Glumci
Halldóra Geirharðsdóttir, Jóhann Sigurðarson, Davíð Þór Jónsson, Magnús Trygvason Eliasen, Ómar Guðjónsson, Iryna Danyleiko, Galyna Goncharenko, Susanna Karpenko, Jörundur Ragnarsson, Juan Camillo Roman Estrada
Direktor fotografije
Bergsteinn Björgúlfsson
Montaža
Davíð Alexsander Corno
Producent
Marianne Slot, Benedikt Erlingsson, Carine Leblanc, Serge Lavrenyuk, Bergsteinn Björgúlfsson, Birgitta Björnsdóttir
Produkcija
Slot Machine, Gulldrengurinn, Solar Media Entertainment, Köggull Filmworks, Vintage Picture
Festivali i nagrade
Dobitnik nagrade LUX 2018.
Zagreb Film Festival 2018.Nagrada publike
Cannes Film Festival 2018. (Tjedan kritike)SACD nagrada
Hamburg Film Festival 2018.Nagrada za najbolji film
Seville European Film Festival 2018.Nagrada publike
European Film Awards 2018.
Toronto International Film Festival 2018.
Uz podršku programa Kreativna Europa – MEDIA

Islandska akcijska komedija “Halla ide u rat” drugi je film redatelja Benedikta Erlingssona, koji je međunarodnu pažnju već privukao svojim prvijencem “O konjima i ljudima“, također dostupnim na platformi Kino Europa Online. Glavna junakinja Halla, uz dosadnu građansku egzistenciju, vodi i tajni život – ratuje s lokalnim industrijskim gigantom. Tijekom filma u scenama s glazbom pojavljuje se i bend koji tu glazbu izvodi, što filmu daje poseban šarm. Uz nagradu LUX Europskog parlamenta i nagradu SACD u Cannesu, film je dobitnik Nagrade publike na Zagreb Film Festivalu 2018.

 

Iz kritika:

Inteligentan pozitivan film koji zna aktualnim globalnim temama pristupiti s humorom i smislom za pravednost. – Variety
Vješto zamišljena i nadrealno ispripovijedana priča o čovjeku i prirodi – ili, u ovom slučaju, o ženi i prirodi – no s više emocionalne dubine i oštrih političkih poruka. – The Hollywood Reporter
Benedikt Erlingsson savršeno koristi prirodnu kulisu svoje zemlje i stvara predivan i izvrsno strukturirani film. – Cineuropa Samopouzdan i s prilično mnogo stila, s istom osebujnom pribranošću koja odlikuje njegov hit o konjima, te s istim čudesnim smislom za krajolik. – The Guardian