Naše majke

  • César Díaz
  • Belgija, Francuska, Gvatemala
  • 2019.
  • 77'
  • Nuestras madres
Režija
César Díaz
Scenarij
César Díaz
Glumci
Armando Espitia, Emma Dib, Aurelia Caal, Julio Serrano Echeverría, Victor Moreira
Direktor fotografije
Virginie Surdej
Montaža
Damien Maestraggi
Producent
Géraldine Sprimont, Delphine Schmit, Joaquin Ruano, Pamela Guinea
Produkcija
Need Productions, Perspective Films, Proximus, Cine Concepcion
Festivali i nagrade
Cannes Film Festival Critics' Week 2019. - Caméra d’Or, SACD Award
Melbourne International Film Festival 2019.
San Sebastian Film Festival 2019.
Zagreb Film Festival 2019.

Belgijski kandidat za Oscara 2019. bavi se posljedicama dugogodišnjeg građanskog rata u Gvatemali koji je rezultirao etničkim čišćenjem starosjedilačkog stanovništva. Godina je 2018. Cijela je zemlja zaokupljena suđenjima bivšim zapovjednicima u građanskom ratu, a izjave žrtava naviru sa svih strana. Ernesto (Armando Espitia – Heli, 2013.) je mladi forenzički antropolog čiji je posao identificirati tijela poginulih. Jednoga dana, u priči stare svjedokinje on uočava trag koji bi ga mogao odvesti do oca gerilca koji je nestao u ratu. Film je premijerno prikazan na Tjednu kritike u Cannesu gdje je nagrađen Zlatnom kamerom za najbolji debitantski film i nagradom SACD za scenarij.

 

César Díaz

César Díaz je montažer i redatelj rođen u Guatemali. Po završetku studija u Meksiku i Belgiji, pohađao je scenarističku radionicu na Filmskoj školi La Fémis u Parizu. Autor kratkometražnih dokumentarnih filmova Semillas de Cenizas i Territorio Liberado (2014), nagrađenih meksičkom filmskom nagradom IMCINE.